Letní výcvikový tábor agility a obedience Milavy

12.08.2013 16:52

 

Červenec utekl jak voda a akce, nakterou jsem se těšila už od unora, byla tady!
Začalo to balením v neděli večer s čelovkou na hlavě (byla bouřka a vyhodila nám elektriku) :D ..


V podělí mě čekalo vstávání v 5, taťka nás cestou do práce vyhodil na brněnském nádraží a já se psem a spacákem v jedné ruce, se sportovní taškou v druhé a s krosnou na zádech se snažila zorientovat a zjistit, odkud ten vlak vlastně pojede :D  Nakonec jsem nastoupila do správného vlaku v Třebíči pak přistoupila Terka s Argem :)  .. a začala více než 7 hodinová cesta dlouhá přes 300km směr Strakonice - Velká Turná - kemp Milavy. No toje kapitola sama o sobě .. ale bylo to fakt náročný :D Výluka, téměř 2km cesta s tím vším nákladem v tom vedru .. dorazili jsme poslední a celí splavení zrovna, když začínala táborová schůzka :D Dokonce nás ještě 2 hoďky po příjezdu čekal ještě trénink - obedience.

Celý tábor jsme měli dopoledne obedience a odpolední program jsme si volili sami, podle toho, kam jsem se předešlý den zapsali.
Hned v pondělí jsem zapisování nějak zaspali, takže na nás na uterý odpoledne zbyly už jen agility sekvence u Pavly. Nakonec jsem za ně ráda, Meguše běhala hezky, rychle a bavil ji to :) Zbytek týdne jsme už pak cvičili dopo i odpo u Kláry. Z odpoledních programů jsem měli triky, obedience, přivolávačské hry a balancování a posilování na míčích. Ve skupinkách bylo vždy 4-5psů, takže paráda. Každá lekce mi něco dala a utekla bohužel děsně rychle! :)

S Terkou, jako správné šprtky, jsme chodili očumovat i další lekce, mezitím co naši retrívři spali (nebo vyřvávali) v chatce, a vše si hezky zapisovali do deníčků. (jsem zvědavá, kdy ho otevřu :D)
A jako šprtky nadruhou jsme si hezky všechny naše cvičení natáčeli :D

Hned vedle kempu byl rybník, takže Meguš měla o zábavu postaráno. Akorát mě naštvalo, že byl celkem špinavý, takže lidi se tam nekoupali .. a já se tak těšila na koupání se psem! Kudlazpudla! :D

 

 

Moc se mi na tomhle táboře líbilo, že byl veden formou pozitivní motivacedle metodiky Susan Garrett a Martiny Klimešové, takže zde všichni lidé byli naladěni na stejnou vlnu a způsob výcviku a výchovy :)  .. škoda jen, že nebyly po večerech žádné přednášky na toto nebo i jiné související téma (jak tomu bylo v loňském ročníku)

Součástí tábora byla i celotáborová hra, jejímž cílem bylo v průběhu tábora ve volném čase neučit a předvést pár předem určených tríčků, které byly různě obodovány. My s Meguší jsem během tábora nakonec předvedli všechny. Sranda je, že nejvíce obodovaný - bonus cvik - Meguš zvládla hned první den narozdíl od např. slalom mezii nohama, kde pe si psovod couvají :D Bonusový cvik spočíval v tom, že pes měl držel kovovou lžíci s pamlskem na ní položeným 

v klidu, bez překusů po dobu 5 vteřin. No .. nakonec nás naše body vynesli na 2.místo asi z 26. psů :o) Megušák vyhrála červený obojek (týden před táborem jsem jí koupila nový červený obojek :D), hračku do vody a nějaké pamlsky.

Týden to byl skvělý, útěk z reality a jen myšlenky o psech a psích problémech. Týden mezi stejně nakaženými lidmi. Bohužel to strašně rychle uteklo a zachvilku už byla neděle a nás čekala další 7hodinová divoká cesta dom :D a doma pak depka ..

 

 

 

A tady naše táborové video!! :o)