Brněnské psí dny

16.07.2013 16:52

 

Brněnské psí dny! Konečně mi to termínově vyšlo! Konečně konečně! Akce, na kterou jsem se těšila už od prvního ročníku :D .. takže 3 roky.
Společnost nám už od pátku dělala opět Terka s Argem.
Na místo jsem se se psem, krosnou a spacákem doplahočila busem a MHDčkem. Stan už naštěstí zajišťovala Terka :D Přijeli jsem celkem brzo, ale už i tak byly fleky na stany celkem obsazený .. nakonec jsem si jeden našli (u příjezdové cesty do "stanového městečka" :D) ..
.. a začala kapitola sama o sobě .. stavění stanu. Nějakej ten smích, hodně sprostých slov, vyčerpání, bezmoc a vztek .. O dvě hodiny později stan +- stál a vypadal dokonce jak stan :D První letošní stanování se psem a druhé v živoě může začííít!

Večer jsme se pak šli projít, odlovit kešku .. Meguše se několikrát vycáchala ve Svratce, což byly asi její nejlepší okamžiky dne. S přibývající tmou stoupala nálada a ubývaly zásoby pití :D Zaházeli jsem si frisbeečkama a dokonce zahráli Kanjam s poupravenými pravidly :D ..
 V sobotu ráno už začínal oficiálně program, s Meguší jsme nakonec nikde nahlášeni nebyli (ale nej pár by stejně ti naši čoklíci vyhráli :D), takže jsem se celý den jen váleli, fandili, pozorovali a slintali nad šikovnými týmy a pařili se v tom nechutným vedru a pravidelně jsme se chodili ke Svratce, kde Meguš nabírala energii.
Na neděli jsem tam už bohužel nezůstali, takže jsem večer už mmuseli odjet. Hezky nám to vyšlo .. odcházeli jsem s posledním dohraným freestylem dne :o)


Byly to suprově strávený čas, takže za rok snad zas .. a už jako soutěžící :))


fotky bohužel nejsou, nějak nebyl čas fotit .. pouze tady ta jedna ze společného venčení u Anthroposu :)